InternetMarketing-Strategie.sk

Akadémia online podnikateľa - naučte sa zarábať pomocou internetu!................................................................................................... BLOG - Online Podnikanie


ČOSKORO SPUSTÍME NOVÝ WEB! PRE VIAC INFO KLIKNITE TU !

Mediálna kampaň a správna marketingová vlna - ZADARMO

Chytiť mediálnu vlnu je geniálny marketingový ťah, ktorý Vás nič nemusí stáť ale môže Vám zabezpečiť taký marketing, za čo by ste inak zaplatili tisíce eur!
Je to taká strategická "pecka", ktorá Vás jenodrázovo vymrští do výšin online neba a potom už je len na Vás, čo spravíte s novými návštevníkmi. Ako ich podchytiť aby sa vrátili zas a zas.....ale to je téma na iný článok :-)


Dnes Vám chcem porozprávať o tom, ako využiť mediálnu kampaň iných na zvýšenie vlastnej popularity.
Pre lepšie pochopenie Vám porozprávam príbeh, ktorý sa odohral pred mojimi očami v týchto dňoch.

S Gabikou spolupracujeme nejaký čas a musím o nej povedať, že je veľmi šikovná.
Gabika Revická prednedávnom napísala knihu, ktorú sme včera večer slávnostne pokrstili.
Krstnou mamou bola Iveta Radičová.

O pani Radičovej vieme, že kandiduje na post prezidenta. Kandidát na post prezidenta nemá veľa súkromia, jeho aktivity sú monitorované médiami.
Tak sa stalo, že sa krst knihy dostal do oficiálneho programu kandidátky p. Ivety Radičovej.

Keď sme s Gabikou scanovali Internet, všimli sme si množstvo článkov, ktoré popisovali program Ivety Radičovej. Medzi nimi napríklad: "....Ivetu Radičovú v Senci, bude tam krstiť knihu „Ukáźem ti Slovensko".

Čo to teda znamená?
Gabike sa podarilo využiť mediálnu predvolebnú kampaň na zvýšenie popularity svojej novej knihy!

Natiahla plachty a "zviezla sa" marketingovou vlnou niekoho iného.
Geniálny strategický ťah!


OK, poviete si, že Vy ste knihu nenapísali a ani nenapíšete a ani podobné osobnosti nepoznáte...
Tento príklad bol len ukážkový - reálny z týchto dní.
Videla som viac takýchto príkladov, ja sama využívam techniku, ktorá je podobná tejto stratégii. Tá je: ak si príliš malý, posaď sa na plece obra a dosiahneš "nevýdané" výšiny!

Ako by ste podobné marketingové vlny mohli využiť aj Vy?

Sledujte dianie vo svete v oblasti Vašej cieľovej skupiny. A potom zapnite svoju kreativitu.

Napríklad:
Máte portál o športe  alebo eshop so športovým tovarom.
V čase olympiády, kedy ľudia prichádzajú na Internet pre informácie, pridajte články o olympiáde na svoj web. Ak aspoň trochu je Vaša stránka podchytená Googlom a zvolíte dobré texty s excelentnými nadpismi, nebudete chápať, prečo sa Vám zrazu zvýšila návštevnosť!

Dokonca toto je oblasť, ktorej môžete aj predísť. Ak viete termíny - a tie viete - tak môžete svoj web na to "predpripraviť. Napísať skvelé články a neskôr, v čase aktuálnosti doplniť aktuálnymi výsledkami, alebo menami výhercov a pod.

Príkladov by som mohla písať viac, no dnes som Vás chcela len inšpirovať. Lebo nie všetko, čo je úspešné stojí veľa peňazí! Občas stačí zapnúť logiku :-)

Ozaj, inšpiroval Vás tento článok?
Viete si niečo podobné predstaviť vo Vašej oblasti?