Jesenné prázdniny sú tu. Aj Vy musíte nahlásiť dovolenku?
Štvrtok, 29 Október 2009 09:29

Mám pre Vás jeden príbeh....ukazuje aký je rozdiel medzi klasickým a online podnikaním.


Sama neviem ako dlho, koľko rokov som chodievala vždy len do jedného kvetinárstva. Majiteľov poznám a keďže kvalita ich služieb bola nadštandardná, nemala som dôvod chodiť inde. Ani po tom, čo sa rozmnožili kvetinárstva v meste (kauflandy, tescá, hypermarkety a rôzne malé súkromné kvetinárstva, ktoré priniesla "podnikateľská doba.)
Je pohodlné vytočiť telefónne číslo, nadiktovať sumu a termín a cestou k oslávencovi už čaká hotová kytica na vyzdvihnutie.

Tento rok ale moje obľúbené kvetinárstvo zrušili.
Pripísala som to kríze...

Pred pár dňami som bola v meste na nákupoch a zablúdila som do nového kvetinárstva. Potešila som sa, keď som za pultom videla moju známu. Tak sme sa začali rozprávať:

- Presťahovali ste obchod? - čudovala som sa, veď som mala informácie, že zrušili svoj biznis.
- Nie. Toto nie je naše (rodinné) kvetinárstvo, - začala moja známa. Vieš, museli sme zrušiť to naše, lebo sa už pri nás nedalo parkovať, zmenili cestnú premávku a tak sme mali deň čo deň menej a menej zákazníkov.
- A čo tu teda....- pozerala som sa na ňu pýtavo.
Jedna moja stála zákazníčka stále snívala o tom, že si otvorí kvetinárstvo. A keď to spravila a ponúkla mi toto miesto (predavačky), prijala som.
Som rada
- pokračovala - Vieš Monika, keď sme mali vlastný obchod, pracovala som denne 16-18 hodín. Žiadna dovolenka, žiadne voľno. 19 rokov v takomto tempe práce bolo už veľa. A preto, keď sme museli zatvoriť náš obchod, ani som veľmi neľutovala.
Si tu spokojná? - úprimne ma to zaujímalo.
- Budeš prekvapená, ale áno. Mám dovolenku, pracujem toľko hodín, koľko mi zákon predpisuje a keď sú deti choré, mám "očéerku". Som kľudná, konečne sa aj vyspím a som s rodinou neporovnateľne viac, ako keď som pracovala v rodinnej firme.

Rozhovor samozrejme pokračoval ďalej, ale podstatu ste si už prečítali.

Prešlo už niekoľko dní od tohto stretnutia, ale stále sa neviem zbaviť myšlienok na to poobedie. Sústavne porovnávam jej prácu a "podnikanie" s mojim spôsobom života.

Ak moje podnikateľské aktivity zoberiem ako celok (ako "prácu" a nie jednotlivé podnikania), stále je to "nebe a dudy".

  • Pracujem naozaj vtedy, kedy chcem. Denný alebo týždenný rozvrh si určím sama.
  • Občas vstávam o 9,00 hod :-), hoci v kancelárii som už o 9,15h.
  • Keď sa rozhodnem ísť nakupovať, tak idem. Keď musím k zubárovi alebo k inému lekárovi, od nikoho si nemusím pýtať povolenie a ani nemusím vyvesiť na dvere, že "prídem o chvíľu".
  • Keď syn príde domov zo školy, som doma a nečaká ho prázdny dom.
  • Keď chcem vidieť priateľov, jednoducho si zavoláme a stretneme sa....doobeda, na obed, alebo hoci aj na celý deň.
  • A keď sa mi vôbec nechce pracovať, tak nepracujem.  Sú dni, keď pracujem len 3-4 hodiny, pričom to neovplyvní moje príjmy.


Aby sme si rozumeli...
Nechcela som písať o tom, ako mi je dobre (sťažovať sa fakt nemôžem), ale o rozdieloch.

  • O tom, že pri našom dome môžu postaviť kruhový objazd, ale moje podnikanie to neohrozí.
  • O tom, že ak ochorie moje dieťa, nemusím sa nikomu prosiť, aby som s ním mohla zostať doma, resp. aby som mala stres z toho, že počas mojej neprítomnosti prídem o dôležitých klientov.
  • O tom, že zarábam aj vtedy, keď čítam knihu alebo kávičkujem s priateľmi.

Podnikanie na internete má veľmi veľa výhod!

Najväčším pozitívom je to, že ako jednotlivec, či malá firma dokážete generovať výsledky ako by bola "veľkou spoločnosťou".

Viete, online biznis dokáže prinášať aj pasívny príjem, o ktorom sa hovorí v MLM (multi level marketing) systémoch. Je to jeden z kľúčových bodov, ktorý sa používa pri presvedčovaní ľudí o tom, že MLM je skvelé podnikanie.

Neviem ale, či sú čitatelia IMS pripravení na takúto pravdu :-) Či vôbec chcete čítať o tom, ako generovať pasívny príjem pomocou online podnikania.


Napíšte svoj názor. Chcete o tom vedieť viac?

 

Komentáre
(notify = dostanete email, ak niekto zareaguje na Váš príspevok)
Pridať komentár Vyhľadávanie
Daniel  - nová MLM príležitosť   |28-02-2011 20:50:49
Kto má záujem , bez vstupných investícií , dlhodobý a vysoký potenciál
-
Píšte mi na dgeimi@gmail.com .
tyti  - t   |06-12-2009 14:18:33
Bompar  - Ano pasivnemu prijmu   |01-11-2009 20:42:44
Stotoznujem sa uplne s pohladom na rozdiely v tychto dvoch typoch podnikani,
pre mna je budovanie pasivneho prijmu ciel, ktory chcem stale nabalovat do
vacsich cisel- lebo iba to mi da slobodu-casovu aj financnu
Zlata Vojteková  - Jedine MLM   |01-11-2009 14:09:36
Ja pracujem pre all4biznis a je to fajn,lebo je tu aj pasívny príjem z reklamy
na inetrnete.
Daniel   |28-02-2011 20:53:22
Máte záujem zapojiť sa nového obchodu ? Bez vstupných investícií ,
dlhodobý a vysoký potenciál -
Píšte mi na dgeimi@gmail.com .
ladislav  - slovenská nátura   |29-10-2009 21:53:06
O.K. súhlasím, sú tri typy, byť zamestnaný,pracovať doma alebo podnikať.
v zamestnaní pracujem podľa zákona, prípadne podľa potreby nadčas, práca
doma je na dohode. Ale čo bráni podnikateľovi pracovať 8-9 hodín denne ?
Nikto mu neurčuje čas ani množstvo hodín. Sú dve možnostimožno sa
mýlim, )
Buď 8-9 hodín práce ho neuživí, alebo je to slovenská nátura
nahrabať čo najviac ak sa dá. V prípade kvetinárky z príbehu si myslím,
že je to práca so živím materiálom, ktorý neznesie odklad, a že 8-9
hodín práce by ju neuživílo.
online.student  - Je to tak...   |03-11-2009 12:07:26
Je to tak, nabrali sme to odkiaľsi
"zo západu".
Na každého
jedinca je cez média vyvýjaný ohromný tlak "čo všetko nevyhnutne
potrebuje k životu", ten tlak vytvárame my ktorý vyrábame, predávame, a
tak to robia aj iný ktorý vyrábajú, predávajú a robia to tak preto lebo to
tak robíme my.
No amy to tak robíme preto lebo oni to tak robia a a tak
stúpahú ceny amy aby sme mali na "všetko čo k životu nevyhnutne
potrebujeme" to robíme tiež.
Pravdu má slovenská nátura keď píše
že je to tak že buď ťa 9 hodín uživí alebo to nemá zmysel. Robiť 2,3
zamestnania aby som prežil je choré. Naučili nás to megakapitalisti ktorým
už nestačia naše peniaze za veci dennej potreby,ale chcú už aj naše duše.
A tak nás naučili a učia sústavne, cez debetné karty, a podobne aby sme
nakupovali všetko čo -nevyhnutne potrebujeme k životu. A naučili nás že
potrebujeme "všetko".
ina  - To: online.student   |04-11-2009 13:45:09
Neviem ci si student alebo pracujuci clovek, ktory potrebuje uzivit rodinu,Ale
nemas pravdu, dnes si vela ludi moze blahozelat ked ma neja ku pracu vobec, a ak
ma nahodou aj tie 2-3 prace tak len preto ze z tej jednej neuhradi zakladne
zivotne naklady ako je platba za byt a energie plus (to nie je len taka sranda
ako je to pre studentov ktori sa v najhorsom pripade nastahuju k rodicom a
nechaju sa zivit rodicmi) strava a nehovorim ked zivi dalsie hladne krky, lebo
dnes vela ludi musi zivit aj manzela ci manzelku ked ten druhy pride o pracu.A
to ak je aj clovek sama pre seba neuzivi sa ked musi ist za pracou do ineho
mesta kde minimalne musi platit vysoke naklady za denne dochadzanie alebo do
vzdialenejsieho mesta kde musi platit za dochadzanie na tyzdnovky + naklady za
byvanie ktore su ovela vacsie (vdaka nenasytnosti ludi ktori prenajimaju byty)
ako tie za jeho vlastny byt. A navyse dnes zamestnavajuci podnikatelia spekuluju
ako obist odvody a ako mat co najnizsie naklady na mzdy, lebo ako prezentuju tie
ich najviac zatazuju (keby radsej zlavili z narokov na velke zisky)a na druhej
strane platny v statnej sprave alebo ucitelstve su biedne na to ako pracu treba
odviest (najma v ucitelstve). Takze nie vsetci co maju 2-3 zamestnanie su
nenasytni skor robia vsetko preto aby zarobili na slanu vodu a strechu nad
hlavou (aby o investicui do bytu nemuseli po 3 mesiacoch neplatenia zalohovych
platieb prist).
online.student  - Ahoj Ina   |04-11-2009 17:12:09
Ahoj Ina,

prosím ťa ešte raz si pozorne prečítaj text ktorý som napísal
a na ktorý si reagovala.
Zistíš že som písal
presne o tom čo máš ty na
mysli.
Pri všetkej úcte k tebe,
nemyslím si že to robíš zámerne,
ale vo
svojej konverzácií - argumentácií spájaš hrušky s jablkami.
V tvojej
konverzácií to tak vyzerá.
Ako by nemala hlavu a pätu.
Ale to je
prirodzené,
pravdepodobne ti chýbajú komunikačné zručnosti v patričnej
úrovni.
Ja som mal totiž namysli presne o čom píšeš ty.
A to že: ak
mnoho ľudí musí robiť 2,3 zamestnania aby sa vôbec uživili a prežili tak
je systém "chorý"
presnejšie nepriateľský k danej skupine ľudí.

A nepíšem tu že je "to choré na Slovensku"
pretože TAK TO JE vo
veľkej časti sveta. A dostávame sa opäť k tomu čo som už tiež napísal
v uvedenom príspevku a to že je to výsledok cielených postupov veľmi
úzkej skupiny jedincov na svete /pozor táto skupina nie je viazaná ne jeden,
konkrétny štát ale je to celosvetová -globálna štruktúra....a mafia je
slabé slovo/ ktorej cielom je získať v kroku
1. peniaze väčšiny,
v kroku
2.duše väčšiny./pojem duša myslím to že budeme konať tak ako oni chcú,
lebo nás presvedčia že to chceme sami, lebo nám podsúvajú že je to pre
nás výhodné, a my tomu veeríme..../
Toto je už ale sofistikovaná téma
mimo rámec tejto platformy.
Takže úprimne s tebou súhlasím vo všetkom
máš pravdu.
Otázka pe teba je:
prečo sú veci tak na tom svete ako to
píšeš?
dokedy to takto bude?
ako to možno zmeniť?
Monika  - RE: 2-3 prace   |04-11-2009 13:57:13
Doplnila by som Inu este tym, ze niektorí podnikatelia, ktorí maju viac
"prác" (viac oblasti podnikania) tiez nemusia byt zakonite nenasytní.
Su aj taki, ktori svoju pracu maju ako hobby, alebo proste uvidia nevyuzitu
prilezitost a vyuziju ju. Maju to proste v genoch, aby nenechali na zemi pohodne
peniaze. Ak by som mala viac casu a pri sebe naklonovanu druhu MOniku, robila by
som este viac ...ale nie preto, ze nemam dost, ale preto, ze ma to jednoducho
bavi. Nove vyzvy, nove moznosti realizacie. A hlavne, bavi ma to a necitim sa
"zenuzita" ci vycerpana.
Je rozdiel teda v tom, ci niekto MUSI alebo
CHCE viac pracovat.
online.student   |04-11-2009 17:23:44
úplne súhlasím. JE TO VŽDY VÝBERE-ROZHODNUTÍ. VŽDY JE TU TOTIŽ TÁ
ÚŽASNÁ MOŽNOSŤ VOLBY. Aj v prípade že robíme 2,3 zamestnania aby sme
vôbec prežili. Aj vtedy máme totiž možnosť volby či sa necháme takto
doslova zotročovať albo či sa proti tomu postavíme.treba si ale pamätať
že za "TÝM" sú VŽDY ..KONKRÉTNY ĽUDIA ktorý nás nenépadne,
postpne ale isto zotročujú. Samozejme nie tak ako v 18-tom storočí, ale
omnoho sofistikovanejšie a teda účinnnejšie s výraznými obmedzeniami
možnosti odporu. Teda čím skôr si to uvedomíme tým lepšie pre nás. Ale
to si vyžaduje: ta-het od telenoviel, od toho či sme postupili vo futbale do
"Afrikky", ale zamerať pozornoť na to čo sa vo svete okolo nás deje
, dávať si to do suvislosti, premžšlať nad tým , anie nad tým či dať
hlas Starej alebo Mlaej v superstar. Lebo všetky tie témy: superstar,
mtelenovely, atď, atď. naás majú= zámerne odbiesť od podstaty až kým
bude neskoro.! Otázka pre teba je DOKEDY Chceš spať s otvorenými očami? a
máš ty vôbec otvorené oči? vydíš ty čo sa deje vo svete? a rozumieš
tomu vôbec?
online.student  - DOVETOK   |04-11-2009 17:42:51
Alebo je to tak že máš s tých všetkých info-show už v hlave riadnu
šou-melu a tak si sa začala podvedome správať úzkozamerane. je to istý
spôsob "sebaobrany-sebaochrany" ale s psychologického hľadiska je to
patologické a môže to viesť až k psychosomatickým ťažkostiam.
online.student  - OTÁZKA   |13-11-2009 18:50:22
Kto z Vás sledoval
vo štvrtok, 12.11.2009, na STV 2,
dikusnú reláciu
Večer na tému?
Polo  - Tiez si myslim   |03-03-2010 09:27:43
Ze su aj taki podnikatelia. Mozno aj ja k nim patrim. Bavi ma robit viac
biznisov a este do buducna chystam nove.
boygeorge  - jj. presne, má to nadhľad!!   |05-02-2010 20:30:57


jj. presne, má to nadhľad!!
Mária Ježová  - MLM   |29-10-2009 20:20:22
Pripájam sa k názorom, že ponikanie systémom MLM je celkom fajn.Zatiaľ so
pracovala mlm len klasicky,po prečítaní eBOOku a po preštudovaní RIM
balíka a po emailovej konverzácii s MONIKOU začínam pracovať na prenesení
podnikania na internet, aby som mohla patriť k tej časti žien čo nemusia
chodiť každý den ráno do páce.Je pravdou,že ešte veľa ludí ostáva
radšej nezamestnanými akoby skúsilo prijať príležitosť pracovať v MLM
systémoch. Nedoverujú im . Som veľmi príjemne prekvapená,keď som nedávo
objavila spoločnosť ktorá má naozaj prepracovaný systém MLM cez internet
je to naozaj velký prínos hlave pre ľudí, ktorý sú menej mobilný a mnoho
krát inetrnet je ich jedinou šancou.Je to fajn že sú ľudia ktorí sa
podelia s nami o skúsenostiah cez internet a pomáhajú nám objaviť
zákonitosti ktoré ponúka internet.
Ladislav  - názor   |29-10-2009 19:49:29
Ano chcem vedieť viac, lebo lebo nikto toho nevie dosť Mnoho MLM i
pyramíd, je zahltených a úspech je keď člen je samospotrebiteľom...Ď.
Ľubica  - Ladislav - názor   |30-10-2009 17:31:49
Milý Ladislav,
doporučujem, aby ste si preštudoval knihu ŠKOLA BIZNISU od
Roberta T. Kiyisakiho. Tam je jednoducho popísaný postup a vysvetlenie prečo
MLM, naučí Vás veľmi veľa a pochopíte jednoduchý princíp rozbehnutia
svojho podnikania
Timea  - prekvapenie   |29-10-2009 19:33:00
Som studentkou este len 1.rocnika na vysoked skole. Teda mam 20 rokov. Je pravda
ze webu a webovym strankam sa venujem od mala, ale neverila som ze mozem
dostavat peniaze za to co som 10 rokov robila zadarmo. Teda som sedela za
internetom a vyrabala stranky.
Uz teraz stranky ani tak nerobim , lebo sa
venujem hlavne tej mojej. V auguste som si spravila zivnost(mamka mi nechcela
dovolit, lebo si myslela ze mi to krachne, ale ocko ma nastastie zachranil) tak
som si spravila zivnost a teraz je koniec oktobra a ja nestiham denne vybavovat
objednavky. Kazdy sa cuduje ako mi to ide. Predavam kozmetiku, toho je uz aj na
slovenskom trhu teraz dost, ale vidite predsa som sa dokazala presadit. A to
este som si nikde ani reklamu nedala. Este sa na to len chystam. Mamka sa
tesi,ocko sa tesi. Takze sa mame fajn a tesim sa ze denne sa mi registruju nove
a nove zakaznicky. Vela stastia prajem vsetkym a dakujem pani Monike
Jakubeczovej za kazde info kt.mi doteraz prislo priamo na mail. Ste vyborna ze
ponukate ludom taketo info. Pekny den prajem
maros  - kozmetika   |29-10-2009 20:39:06
Ahoj Timea a kde sa da kupit ta tvoja kozmetika? www?
timea  - kozmetika   |05-11-2009 20:31:54
www.e-kozmetika.sk
tulipan  - PASIVNY PRIJEM ANO   |29-10-2009 19:28:08
Samozrejme, ze chcem. Je to uplne super uz 4 roky sa k tomu snazim dostat. Takze
som pripravena skvele informacie.
Pekny vecer.
Ľubica  - Pasivny prijem ANO   |30-10-2009 15:40:44
MLM má jednu fantastickú výhodu, že je tu aj pasívny príjem. Ten nie je
hneď na začiatku. U nás je to odmena za to, že učíme v našom systéme
pracovať ďalších spolupracovníkov. Tento príjem narastá podľa intenzity
svojej vlastnej práce. Je to super, lebo čím ďalej, tým sa viac tento
príjem zvyšuje. Nič nie je zadarmo. Mnoho ľudí si vysvetľuje, že to za
to, že privediem do systému nového spolupracovníka. Táto odmena je za to,
že toho nového spolupracovníka naučím dobre pracovať. On potom svoje
skúseností odovzdáva ďalej. A príde deň, kedy naraz pracuje veľa ľudí a
nie iba ja sama. A to je ten pasívny príjem.
Gabriela Revická  - On-line a ženy v domácnosti   |29-10-2009 19:00:11
Niekedy si kladiem otázku, ako by vyzerala naša rodina, naša domácnosť a
náš život, keby som musela byť 8hodín v robote. Obdivujem všetky
zamestnané ženy, ktoré to všetko dokážu skĺbiť.Podnikanie je záväzok a
som presvedčená, že preň treba mať určité vlastnosti. Má svoje výhody
(vlastné riadenie voľného času, víkend počas týždňa, atď). Má aj
svoje nevýhody, niekedy, keď je toho viac a nemmáte také zautomatizované
podnikanie ako Monika, tak máte čo robiť a keď podnikáte z domu, rodina z
toho môže byť nesvoja. Ale nemenila by som. Jediné, čo ľutujem je, že
nejestvoval internet vtedy, keď som začínala. Teda jestvoval, ale netušila
som, čo všetko sa za tým slovom skrýva...
Juraj  - Reakcia   |29-10-2009 18:18:27
ano chceme o tom vediet viac
gabriella  - práca   |29-10-2009 17:46:15
Ja by som veľmi rada pracovala na internete, ale neverím tomu, lebo keď
už som sa zaregistrovala ponúkali mi hneď CD a rôzne ponuky materiálov za
peniaze , neverím,že sa dá zarobiť to je blud .Nikto doteraz nedal serióznu
ponuku, že by nepýtal dopredu peniaze.
Ľubica4  - Gabriela - práca   |30-10-2009 14:42:53
Gabriela ako chcete začať? Pre podnikanie potrebujete informácie. To je
rozdiel medzi zamestnaním a podnikaním. Pri podnikaní sú aj určité
vstupné náklady. Niekto ich má nízke, niekto vyššie, niekto vysoké. Sama
vždy o sebe rozhodujete a pri vstupe do niečoho nového potrebujete aj pomoc.
Preto zvážte, či hľadáte naozaj podnikanie, alebo iba zamestnanie, kde sa
musíte podriadiť požiadavkám zamestnávateľa a súhlasiť s jeho názorami.
Iveta  - práce   |02-11-2009 18:38:56
Gabriella, nový rozjíždějící projekt MLM, který je již i na Slovensku je
OpenMLM. Registrace i informace jak v tomto podnikat jsou zdarma. Jestli máte
zájem, podívejte se na http://ipa.openmlm.eu/launch.php?c=cz&dealer=1326


Přeji mnoho úspěchů Iveta
online.student  - Je to tak...   |03-11-2009 12:13:41
MLM funguje vtedy keď si ako člen konkretného systému mlm aj jeho
spotrebyteľom.
Samozrejme že najlepšie je mať vlastný systém mlm.
teda
aby bolo jasné, nie vlastný v slova zmysle byť v ňom ale VLASTNÝ v zmysle
byť zakladateľom systému teda tým ku ktorénu sa TO zbieha.
poz.
"TO" sú peniaze.
maros bajla  - affiliate marketing   |29-10-2009 16:55:23
Poznate kvalitne Affiliate marketing weby ale na slovensku? ktore davaju moznost
propagovat niekoho produkty s % ziskom v pripade predaja?

napr. eshopy rozneho
druhu a pod.
Michal Lačný  - affiliate marketing   |31-10-2009 11:01:21
Je to na začiatku, v čechách tu funguje od Mája a pomaly to preniká na
Slovensko - http://zarobit-prijem-online-jednoduchost.globalaf
filiate.eu/text/o-co-jde
Anna  - Vyhody online podnikania   |29-10-2009 16:03:30
S clankom sa uplne stotoznujem. Ja sama som hladala pracu, ktoru by som mohla
vykonavat z domu, nakolko mam dve male deti a neviem si predstavit, ze by som
ich rano vodila pred 7,00 hod do skolky a chodila pre ne az po 18,00 hod. Tolko
casu som totiz travila v beznom zamestnani. To by som im akurat dala veceru a
ulozila ich spat. Vobec by som nemala cas sa im venovat. Zapojila som sa do MLM,
ktory pracuje z pohodlia domova a som viac nez spokojna. Myslim, ze je to ten
isty MLM, ako spominala Lubica. Tejto praci sa venujem treti mesiac. Samozrejme,
ze nelezim cely den v posteli a necakam, ze mi padnu peniaze z neba. Ale vdaka
pocitacu pracujem aj ked spim. Mozem si dovolit, napr. teraz 2 tyzdne,vobec
nepracovat, kvoli synovym kiahnam, a aj tak mam zarobene tento mesiac celkom
slusne peniaze. Urcite by som si rada precitala viac o pasivnom prijme cez
online podnikanie. Vdaka za clanok.
Emil Culinka  - Aj ja som sa o internetovom obchode priučil   |29-10-2009 13:47:42
predovšetkým hlavne moja manželka a deti ma po mojej ťažkej a aj

medializivanej autohavárie r.2008
viac ako 120 áut na dialnici do Prahy na
101 km sa priučili ako pomáha MLM systém!
Dali sa na NU SKIN ENTERPRISES a
namiesto mojich odborne kvalifikovane nepríjemných predpovedí o mojom
zdravotnom stave sa cez používanie
niektorých prípravkov aj u mňa podľa
odborníkov výrazne prejavuje na mojom zdravotnom stave... To je dôvod prečo
ma zaujíma aj tento systém ako jedna z možností pre mňa ako invalidného
človeka s držiteľa Preukazu Ťažkého Zdravotného Postihnutia so
Sprievodom..
silvia  - chciet viac   |29-10-2009 12:56:58
ja este nemam nic, mozno len napad, snivam a studujem a zhanam info o podnikani
na internete a len lutujem, ze ma to nenapadlo skorej! a hlavne snivam o tom, ze
aj ja raz napisem, ake je to super podnikat na internete. zatial sa trocha
trapim, ale som zaroven spokojna, ze sa veci hybu ...
idem studovat RIM eBook
kym decka spia
vsetkym vela uspechov zelam! srdecne!
vladimir  - Sloboda   |29-10-2009 12:42:22
Ano suhlasim, zajtra je ten den kedy koncim pracovat ako radovy zamestnanec a
zacinam vstupovat do sveta podnikania, takze tento clanok mi prisiel ako
potesenie ducha :-) dakujem. Tiez to pre mna nebolo lahke rozhodnutie, ale uz
skoro rok ktory som sa venoval online zarabaniu na internete popri praci ma
ubezpecil v prvom rade po financnej stranke ze tento biznis je stabilnym ak sa
clovek tomu rozumie a venuje ako konicku. Sam som si vytvoril svojich
virtualnych zamestnancov (internetovych robotov), ktory nepytaju jest, pit, mzdu
a nefrflu a vedia zarobit. A ten volny cas ... :-) Mozno uz onedlho o mne budete
pocut, dufam ... Dolezite je si povedat, ako to uz Monika v jednom clanku
spominala ... "CHCEM!" nie "CHCEL BY SOM..."
Marian  - netreba k tomu vela...   |29-10-2009 12:30:46
Stale velmi malo ludi si na Slovensku uvedomuje ake obrovske moznosti ma
internet... mozte predavat 24 hodin denne, cely tyzden, cely mesiac, cely rok! A
aj vtedy ked spite. A vobec nemusi ist o velku online firmu, staci niekedy aj
"one-man-show"

Zahodte predsudky a pozorne sa poobzerajte!


Marian
[internetbiznis.sk]
Ľubica  - Môj názor   |29-10-2009 12:10:10
Pozorne som si prečítala Váš článok. Tie výhody podnikania sú
neporovnateľné so zamestnaním. Sama podnikám svoj čas organizujem podľa
svojich potrieb. Mnohí mladí ľudia nedôverujú MLM marketingu. Sama v takom
pracujem s medzinárodnou účasťou. T. č. je už 71 krajinách sveta. Máme
všetko - podporný systém, ktorý nikde v zamestnaní nenájdete, tam je
najlepšie keď ste sivá myška, aby ste neohrozila niekoho vyššie. Tu sa
každý realizuje sám, super vec. Jednoducho každý musí zobrať
zodpovednosť do vlastných rúk a robiť to, čo je potrebné. Akcia, nie
pozorovateľ, vtedy je to výborné, je všetko od peňazí, voľného času,
práca bez stresu, ktorá teší. Na začiatku je rozhodnutie a toho sa mnohí
obávajú. Naši ľudia nie sú zvyknutí rozhodovať sami, sú radšej ak to
robí niekto za nich a potom sú samé sťažnosti, malý plat, žiadne voľno,
o PNS ani pomyslieť, lebo príde koniec a deti, tie najradšej nech nie sú...
Čo je lepšie? Rada si prečítam názory aj Vás ostatných.
maros  - dotaz   |29-10-2009 16:52:54
lubica a v akom systeme to robite? lebo je ich tu viacej na slovensku..
Ľubica4  - Maros - dotaz   |30-10-2009 14:34:14
Dobrý deň Maroš!

Pracujem v inetenetovom projekte PRÁCA DOMA. Na
Slovensku je to jediný internetový systém, má perfektne vypracovaný
podporný systém. Nikto nezačína sám, ani potom neostane sám. Každý môj
spolupracovník začína pracovať spolu so mnou. Vediem ho každým krokom.
Popri tom sa zúčastní na zaškoľovacom seminári a je zapojený do
podporného systému cez internet. Najviac pozitívne je to, že u nás každý
kto pracuje dostáva maxinálnu podporu a to každého nového spolupracovníka
posúva rýchlo do predu. Tu je tá motivácia a zmysel práce. S tým sa
samozrejme rýchlo zvyšuje aj príjem. Pokiaľ sa máte záujem o tom viac
porozprávať, napíšte, dám Vám prístup na skype a poviem Vám o tom viac.
MAros  - info   |30-10-2009 15:33:41
zdravim Lubica!

poslite pristup sem: mbajla@gmail.com

dakujem maros
Jaroslav  - Ľubica4   |07-02-2010 12:51:48
Zdravím Ľubica!

Aj ja mám záujem o informácie:


jarsti1@gmail.com

Ďakujem, s pozdravom Jaroslav.
Teším sa na skorú
spoluprácu!
maros bajla  - slovensko   |29-10-2009 11:51:05
Zdravim. Tiez suhlasim s napisanim, ale napr. na slovensku som nenasiel este
uceleny produkt, ktory by ludom ukazal ako maju spravne zacat s podnikanim
online, pretoze to neni len o webstranke alebo webstrankach. Existuje velke
mnzostvo krokov, ktore treba urobit spravne a hlavne tak ze ked ich pospajate
tak ludi presvedcite ze to co mate vy je lepsie ako inde a hlavne hodnotnejsie.
Vsimol som si jednu vec u slovakov, vacsina ludi sa boji ze ked s niecim vyjde
von, ze to niekto okopiruje, ale taky je proste trh. Dolezite podla mna je aby
ked vyjde clovek von s kvalitnym produktom alebo sluzbou sa lisil od ostatnych
vzdy niecim originalnym a sebe vlastnym. V amerike existuje obrovske mnozstvo
online prudktov na roznu temu, niektore lepsie ine menej ale vzdy plati pristup
"give free value first" cize najprv dajte velke mnozstvo hodnotnej info
zadarmo a az potom ponuknite platene sluzby.. Toto u nas este neexistuje..
Mimochodom chystam jeden zaujimavy produkt, ale este mu predchadza kopec veci k
dokonceniu
online.student  - TIEŽ MÁ SKVELÝ BIZNIS PLÁN   |03-11-2009 12:22:02
tiež mám skvelý biznis plán potrebujem k nemu IBA skvelých biznis
právnikov s oblasti autorských práv a práv k ním príbuzných
online.student  - TIEŽ MÁM 2.   |03-11-2009 12:25:04
ale PRÁVNICI V BIZNIS PRÁVE NA SLOVENSKU CHCÚ PENIAZE HNEĎ /štartovné/
AJ
KEĎ EŠTE NEDALI VÝSLEDOK. Lne za to že robia" no ale robiť neznamené
ešte vyrobiť. Vlastne či vyrobia lebo ne vždy chcú dostať zaplatené za
"zastupovanie" no nie je aj toto na slovensku choré?
michal  - Reakcia   |29-10-2009 11:30:18
Mozem len suhlasit. Vyhodou online podnikania je to, že človek pracuje podľa
toho ako ma zadelenú prácu. niekedy sa stane, že neexistuju víkendy (pri
vacšich projektoch) ale zas niekedy človek môže odísť na dovolenku aj v
strede týždna. Stačí aby mal pri sebe telefón a pripojenie na internet..
online.student  - A to je všetko?   |03-11-2009 12:27:58
A to je všetko ?
Volajaká slabá účasť študentov...
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch::(:shock:
:X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s:!::?::idea::arrow:
 
Please input the anti-spam code that you can read in the image.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 


Zaregistrujte sa a získajte ZDARMA


Rýchlokurz
Ako nevyhodiť von oknom 95% z Vašich online príjmov

(23-dnový kurz e-mailom - pomoc pre Vašu úspešnú webstránku)


Po registrácii pre odber rýchlokurzu OKAMŽITE ZÍSKATE aj
eBook: Zákony úspechu v online podnikaní.

Meno       
Priezvisko
E-mail      

Vaše údaje podliehajú zákonu o ochrane osobných údajov. Nikdy nebudú vydané tretej strane a slúžia len na zasielanie IMS správ. Odber správ môžete v budúcnosti kedykoľvek odhlásiť.