Ako vyzerá dobrá webová stránka
Utorok, 16 Február 2010 20:58

Často sa ma vo svojich mailoch pýtate, ako podľa mňa vyzerá dobrá webová stránka - nech vám ukážem taký web, ktorý som nerobila ja.  Tak dnes vám jednu takú stránku ukážem....

Jednoznačná odpoveď samozrejme neexistuje.... na otázku: ktorá je dobrá a ktorá je zlá webstránka.
Keďže existuje viac typov webstránok, nie je možné striktne určiť ktorá je dobrá a ktorá nie. Je rozdiel, či spravujete portálový typ webu alebo eshop. Inak sa tvorí firemná imidžová stránka ako vyslovene predajná - sales stránka.

Samozrejme je tu ešte faktor "nikdy nie je dokonalá". Dobrá webová stránka je taká, ktorá sa stále vylepšuje a dopĺňa. Čiže na každej jednej stránke sa dajú nájsť chyby a nedostatky. To je samozrejmé...

Chcem Vám ale dnes ukázať jednu stránku, ktorá bola pripravená podľa zásad RIM balíka a musím uznať, že je dobrá. Uvidela som ju až vtedy, keď bola hotová a spustená "do života".
Každý zákazník (EXTRA RIM balíka)  má možnosť využiť hodinovú skype konzultáciu ZADARMO a v tomto prípade ani táto možnosť nebola využitá. Pán Depeš si objednal aj IMS Copywriting eBook a výsledok je vidieť....


Prečítajte si mail od majiteľa tejto stránky:


Dobrý deň Monika,
Princíp sales stránky som pochopil, v rokoch 95 - 98 som sa živil priamym predajom :) Váš ebook mi pomohol pochopiť a uvedomiť si, že je možné vo svojej podstate toto robiť aj na Internete.

Vo Vašom mailing liste som bol zaregistrovaný už vtedy, keď ste projekt IMS pripravovali, avšak stále som váhal, či RIM balík objednať alebo nie. Internetovým stránkam som sa popri mojej hlavnej činnosti venoval už viac ako rok a myslel som si, že o online biznise už toho dosť viem. No stále som akosi podvedome cítil, že v balíku môžem nájsť niečo, čo by ma skutočne mohlo rýchlejšie posunúť dopredu. Takže keď prišla Vaša ostatná akciová ponuka, zrovna som sa rozhodoval, ako rozdeliť prostriedky na reklamu a marketing, rozhodol som sa - áno objednať.

A dnes toho ani trochu neľutujem, som presvedčený, že to bola jedna z mojich najlepších investícií - do reklamy, biznisu, ale aj osobného rozvoja a vzdelávania sa.

Cely balík je skvele napísaný, pre seba osobne najväčší prínos cítim v "trinástej komnate" z ktorej poznatky som sa hneď snažil aplikovať na stránkach www.britavoda.sk
Aj vďaka týmto poznatkom sa mi podarilo hneď v prvý deň po spustení kampane dosiahnuť návštevnosť 400 / deň a mat zaregistrovaných 280 čitateľov !!!

Takže ešte raz Vám ďakujem za skvelú pracú.
Prajem Vám pekný deň,
Peter Depeš



Samozrejme každý má iné predstavy o "peknej" stránke, ale nezabúdajte, že webová stránka musí byť aj efektívna.
Vyššie spomínaná stránka má za účel informovať a v konečnom dôsledku predať filtrovacie kanvice na vodu a na tento účel je dobre spravená.

Vy ale môžete mať iné predstavy a potrebujete vytvoriť iný typ webstránky. Ak má vaša stránka prinášať aj zisk, nikdy nezabúdajte na to, že slúžite čitateľovi a/alebo potencionálnemu klientovi (zákazníkovi). Keď návštevník webu nadobudne pocit, že pre vás len chodiacou peňaženkou, odíde veľmi rýchlo.... a vy nebudete chápať, prečo máte 70% návštevnosti len 3 sekundy na webe....

Keď som pripravovala tento blog príspevok, dorazil mi newsletter z Etargetu. odporúčam vám prečítať si aj ich blog, je to dokonalá bodka za dnešným mojim "odkazom" pre vás.  Prejsť k článku:
Kedy reklama v Etargete znamená vyhodené peniaze


Prajem vám efektívne reklamné kampane a úspešný biznis na vašom skvelom webe!



Komentáre
(notify = dostanete email, ak niekto zareaguje na Váš príspevok)
Pridať komentár Vyhľadávanie
Filip  - Re: Validita   |20-07-2010 21:59:52
Validny kod na strankach len zrychluje renderovanie stranky v prehliadaci,
pretoze prehliadac sa nemusi rozhodovat ako interpretovat nevalidny zapis (ako
to ma vo zvyku robit IE).

Vztah medzi validitou kodu a SEO spociva len v tom
podla mna, ze pre robotov je lahsie extrahovat informacie zo stranok bez chyb
ako zo stranok s chybami.

Zaroven netreba zabudat na spravnu strukturu webovych
stranok a pouzitelnost ako bolo uz zverejnene v predch. komentaroch.
Validator  - Validita   |17-06-2010 15:34:13
Validita je prvorada. Doteraz sa nedodrziavali standardy lebo IE mal monopol.
Teraz sa uz standardy zacinaju dodrziavat a nevalidny obsah moze rozhadzat cely
web.

takze validita je len pre profikov, lebo ti vedia, co tvoria. Amater nevie
co ako presne funguje a potom je aj web amatersky.
Anton Piták - SOFTPAE.com  - Pripomienky   |17-02-2010 10:21:15
Validita kódu je vo veľkej miere nepodstatnosť, 100% validitu kódu
považujú za základ SEO len amatéri. Za druhú dôležitosť potom považujú
SEO friendly URL, čo je ďalší z mýtov. To len tak na úvod. Pripomienky
skôr mám k prezentovanej stránke britavoda.sk. Tá má chyby, marketingové,
seo marketingové. Ako hlavná chyba je to, že nie je hneď jasné, o čom web
je. Hlavička webu hovorí o domácom prameni, čo som na začiatku považoval
za predajcu minerálok. Následne som si rpečítal, že "predajca
minerálok" hovorí, že sú to vyhodené peniaze a že mám piť vodu z
vodovodu, kde boli skopírované kompletné údaje, ktoré som už videl niekde
inde. Tak som si myslel "toto je nejaký ďalší ministerský web na
podporu vody z vodovodu?" (ja tiež pijem vodu z vodovodu). Tak už som to
chcel zavrieť, čo by som ako zákazník urobil, ale keďže som sa o webe
dozvedel ako o príklade dobrého marketingu, donútil som sa čítať ďalej
... a až tam som sa po naozaj ešte dosť dlhom čítaní o čistote a zápachu
vody dozvedel, že v skutočnosti ide o predaj filtra. A to podotýkam, že som
čítal už len nadpisy a bold text, aby som rýchlo skúsil pochopiť tú
zvyšnú kopu textu. Takže, tento web má ešte dosť chýb iných, než
nejaká nepodstatná validita kódu (tým nehovorím, že kód nemá byť
primerane kvalitný). Opravy by sa dali urobiť pomerne jednoducho a rýchlo ...
v hlavičke uviesť miesto toho "domáceho prameňa" niečo s filtrom
vody, využiť copywriting, keď sa tu na weboch o ňom toľko hovorí a
napísať to tak, aby to bolo lákavé ako prameň a opisné ako filter na vodu.
Ďalej navigácia, je tiež dosť komplikovaná a tam, kde by mala byť
zvýraznená, tak nie je. Chápem, že tento web je dosť urobený na štýl
amerických affil webov, pre...
Anton Piták - SOFTPAE.com  - Pripomienky 2   |17-02-2010 10:24:52
Zdá sa, že to tu orezuje komentáre ... pokračovanie: Chápem, že tento web
je dosť urobený na štýl amerických affil webov, preto asi vznikla pomerne
komplikovaná štruktúra webu a navigácie, ale zvýrazneniu navigácie na
tých správnych stránkach nič nebráni. Takto sa v podstate cez klik a Back
dopracujem skôr k cieľu webu, než cez navigačné prvky webu. Jediným
šťastím webu je správna štrukturizácia nadpisov a textov, tie aspoň
trochu udržiavajú človeka v čítaní webu, ale nie je to preto dôvod
zanedbať zvyšok webu. Čo pozerám weby pani (či slečny) Moniky, všetky sú
robené skôr na ten americky affil štýl, šikovné, ale pripomenul by som aj
jednoduchší spôsob ostatným "seo odborníkom", ktorí hľadajú
kvalitu v 100%-nej validnosti kódu, že ďalším účinným typom je
"cieľ na 3 kliky". Nezdá sa to, ale správne prevedený funguje a
správne prevedenie nie je založené ani na kráse webu ani na validnosti.
Niečo o tom som už minimálne pred rokom až dvoma písal na našom blogu. Jo,
a texty. Sú dôležité. Nikedy podrobnejšie to rozpíšem nabudúce. Asi na
našom blogu. Ale inak Monika samozrejme držím palce, som rád šikovným
ženám.
Miloš  - Re.   |17-02-2010 13:04:12
V zásade môžem s týmto názorom (aj s druhou časťou) len súhlasiť.

Aj
keď autor zjavne podceňuje validáciu kódu, určite by som ju nestaval do
úzadia.

SEO a efektívnosť stránky sa buduje individuálne, neexistuje
univerzálny postup - to by boli všetky stránky super a v podstate
rovnaké.

Sú určite známe mnohým osvedčené metódy, ktoré zabezpečia
dobrú vyhľadateľnosť stránky, veľa zákazníkov, ... Ale skutočná SEO je
trošku zložitejšia, a zahŕňa aj viacero možno nie až tak používaných
prvkov - v tomto by sa mali podľa môjho názoru odlišovať stránky
optimalizované na základe všeobecne známych "právd", ktoré si
nájde a dokáže použiť ktokoľvek a stránky, ktoré sú optimalizované
odborníkmi na SEO a SEM, ...

Minimálne firmy, ktoré sa SEO a SEM zaoberajú
(teda profesionáli), by mali mať na vlastnom oficiálnom webe zapracované aj
prvky, ktoré možno nie sú až tak podstatné, ale určite sú časťou celku
SEO / SEM :-)

Ja ako zákazník si totiž rád pred využitím služby
"oťuknem" potenciálneho partnera, či to, čo ponúka, aj sám
aplikuje (aj keď veľakrát chodia práve obuvníkove deti bosé)...

Ale tieto
"debaty" sú trošku (dosť) mimo pôvodnej témy - skôr by som navrhol
vytvoriť tému novú, ktorá by sa zaoberala len priamo SEO / SEM. Tu bude
potom vhod umiestňovať aj odbornejšie príspevky. Na tomto mieste mi to
nepríde celkom vhod (aj keď som sa sám do toho zaplietol - nedalo mi
nereagovať) ;-)

Miloš
www.conecom.sk
Anton Piták - SOFTPAE.com  - Re.   |17-02-2010 15:48:53
Naopak to tu patrí. Myslím, že je to tu blog a aj keď článok je viac o
sebaprezentácii, nevylučoval by som a priori rozdielné reakcie. Vyššie
napísanú reakciu nie je potrebné brať ako kritiku nejakého webu, ale skôr
ako rady, ako niečo ešte viac vylepšiť. Návody som nepochopil ... návody
sú dobrá vec, ale treba pochopiť, na čo návody existujú ... majú viesť,
svojou myšlienkou, realizácia pritom môže byť vždy rozdielna, takže weby
nemusia byť všetky rovnaké, minimálne grafika ich rozdeľuje. Nakoniec,
obliekame aj svetre asi všetci cez hlavu a nie sme všetci rovnakí. Ale
rodielnosť ... u webov je ale rozdielnosť o niečom inom. V hre je hlavne
použiteľnosť, ak ste čítali knihu od Števa Krugra - nenúťte užívateľa
premýšľať, pochopíte, že ide pri "uniformite" webov skôr o
použiteľnosť. To je ako u auta, volant sa dá dať i na strechu smerom dole,
ale bude to použiteľné, aj keď nebudú všetky auta rovnaké? Čiže
nejdo o návody, ide skôr o myšlienky, ktoré sa cez návody daju niekedy
správne a niekedy nesprávne aplikovať.

S pozdravom

AP
Miloš  - Re.   |17-02-2010 22:18:02
Anton, musím s Vami tentokrát absolútne súhlasiť, a to úplne vážne
:-)

U mňa to asociuje pojem "kvalita": Nikto presne nevie, čo to je,
ale každý presne rozpozná, keď ju nemá. A každý má pre kvalitu iné
požiadavky - čo je kvalitné pre mňa, nemusí byť kvalitné pre suseda, a
čo je zase kvalitné pre suseda, nemusí byť kvalitné pre mňa ;-) Každý
považuje za dôležité subjektívne niečo iné, preto sa aj kvalita ťažko
odmeria. Subjektívne cítenie je neodškriepiteľné a všetci majú svoju
pravdu (právd je vždy viac). Keby to tak nebolo, nebolo by ani o čom
diskutovať...

Apropo - bolo skôr vajce, alebo sliepka? (Ja to viem, ale
správnu odpoveď neprezradím :-) Aspoň zatiaľ... ;-) )
Monika  - o validite kodu   |17-02-2010 09:29:15
K validite kodu by som mala jednu zasadnu pripomienku. Som obchodnik a nie
programator, preto pozeram na weby "euro" očami... Vacsina mojich webov
nie je 100% validna, napriek tomu prinasaju zisk. Napriklad taka
www.sladkakytica.sk je tam toho tolko doladit...ale navstevnost 1000 unikatnych
navsstevnikov denne a z toho plynuce objenavky hovoria za seba. Takze ak
validita mojich webov nebude v poriadku a napriek tomu mi objednavky nadalej
budu chodit, tak budem kludne spávať. Týmto ale nechcem povedať, že sa
netreba snazit o dosiahnutie maximalnej validity kodu webu.
Miloš  - Re. o validite kodu   |17-02-2010 09:45:14
Monika, máš pravdu :-)

Ako som však už "tu" písal viac krát: Aj
validita kódu je jednou z mnohých súčastí SEO, aj keď mnohí tvorcovia
webov ju buď ignorujú, alebo považujú za nepodstatnú. Ja tiež nie som
programátor :-)

Snažím sa čo najviac prvkov SEO zapracovať na web, aj keď
pri absencii ktoréhokoľvek z nich môže byť stránka efektívnejšia, ako
bez SEO. Ale keď tam doplním aj tie chýbajúce prvky, tak verím, že
efektivita sa ešte zvýši :-)

To je o tom, čo prezentuješ aj Ty: Dobrá
stránka je taká, ktorá sa neustále zlepšuje ;-)

T.j. nikto nemá spravenú
SEO na 100 %, každej stránke niektorý prvok SEO chýba, alebo sa dá
minimálne zlepšiť (či už je to validita kódu, správne použitie meta,
...)

Miloš
www.conecom.sk
Zlata  - Efektivita stránky   |17-02-2010 09:09:00
Často trochu podceňovaná je validita
kódu.Valídny kód je podstatnou
súčasťou
SEO. Mam zato, že zvyšuje efektivitu
stránky....
Na margo
pána Petra Depeša osobne poznám
prajem mu,aby vo svojom vzdelávacom úsilí
úspešne pokračoval,pretože to čo
ovládame sa vždy v biznise zíde.
Miloš  - Re. Efektivita stránky   |17-02-2010 09:18:56
Presne tak, 100% pravda...
Presne o tom je môj úplne prvý príspevok k tomuto
(celkom dole) ;-)

Valídny kód považujem úplne za základ, ďalšie
"úpravky" by mali nasledovať až potom (najskôr musím perfektne
zvládnuť gramatiku, až potom sa učím písať slohy, ... - teda
profesionálny web by mal stáť na pevnom základe, to je bez chýb vo validite
kódu). V žiadnom prípade nevadí NEvalídny kód na amatérskych a
súkromných stránkach, keď ale ide "do sveta" web s NEvalídnym
kódom, to ako keby som napísal obchodnú ponuku s gramatickými chybami
(pričom obsah aj úprava môže byť fajn)...

Miloš
www.conecom.sk
Peter Depeš  - Re: Efektivita stránky   |17-02-2010 10:14:20
Dobrý deň Zlata, ako sa máte?

Ďakujem za podporu, určite sa všetci stále
máme čo učiť. To je proces, ktorý by sme určite nikdy nemali
zastaviť.

Na validitu stránok (tak, ako na všetko okolo nás) sú rôzne
názory. Neviem a ani nechcem tvrdiť, kde je pravda. Fakt je ten, že som sa
snažil stránky robiť najskôr z hľadiska biznisu tak, aby začali zarábať
a ostatné prichádza na rad až neskôr.

Určite príde (vlastne už prišlo)
aj na validitu, prvé chyby, ktoré som vedel hneď, som odstránil.

Peter
Marian  - Toto nie je kritika stranky...   |17-02-2010 08:20:11
Myslim, ze stranka Brita nebola uvedena kvoli kritike, ale skor ako priklad, ze
niekto informacie prestudoval a v co mozno najvacsej miere aj aplikoval.

Je
pravda, ze produkt by mohol byt trochu viditelnejsi hned na
"homepage"... ale vzdy je co vylepsovat.

Pekny
den.

Marian
www.internetbiznis.sk
Peter Depeš  - Re: Toto nie je kritika stranky ...   |17-02-2010 09:46:56
Marian, myslím že ste vystihli Monikin príspevok úplne presne.

To, že
samotný produkt nie je už na úvodnej stránke, má svoj presný dôvod a na
tom nič meniť zatiaľ nebudem

Peter
Marian  - Re: Toto nie je kritika stranky ...   |17-02-2010 10:23:22
Vsetky odporucania a rady - treba otestovat, ak Vam to vyhovuje tak ako to je -
a dobre predavate, tak je to super.

Moje skusenosti vsak hovoria pre "above
the fold".

http://www.lunametrics.com/conversionrate/assess
ment/10ways.php

Marian
Jan  - fajn web, ale...   |17-02-2010 00:09:59
Ešte veľa práce bude s tým "brita" webom, ale na začiatočníka je
to fajn.
Aj mne táto univerzita p. Moniky pomohla
a donútila ma prepracovať
môj prvý pokus. Tu je výsledok: www.KošickáNováVes.tym.sk .
Verím, že
ešte veľa zaujímavých vecí o Net marketingu nás čaká a úprimne sa
ťeším.
Jana  - Neplatna adresa   |17-02-2010 09:08:17
Uvedena web adresa je neplatna!
Monika  - RE: Neplatna adresa   |17-02-2010 09:09:56
samozrejme domenu napiste bez diakritiky: http://www.kosickanovaves.tym.sk/
Miloš  - Re. Neplatna adresa   |17-02-2010 09:11:10
tiez som to skusal - skus bez diakritiky (tu internet v adresach nepozna)
;-)
www.kosickanovaves.tym.sk
Jana  - Neplatna adresa   |17-02-2010 09:09:20
Uvedeny odkaz na web je neplatny!!!
hela  - ale je   |17-02-2010 14:21:41
ja som tu stranku nasla bez problemov
Monika  - fajn web   |17-02-2010 09:15:30
Jan gratulujem. Odporucala by som vam externe linky (odkazy, ktore ukazuju na
iny web a nie Vas) linkovat do noveho okna. Napriklad cele menu: Doporucujeme
zaujimave stranky.
Peter  - popisy obrazkov   |16-02-2010 23:42:17
V RIM baliku sa nepise, ze obrazok ma mat svoj alternativny
popis?

http://www.britavoda.sk/images/stories/01. png
Monika  - RE: popis obrazkov   |17-02-2010 09:08:07
pise sa No Petrovi Vase pripomienky pomozu este viac zefektivnit svoj web.
Peter Depeš  - Re: popisy obrazkov   |17-02-2010 09:38:07
Dobrý deň Peter,
áno, máte pravdu, popisy obrázkov tam určite patria.
V
1.fáze tvorby webu som sa ako obchodník v zameral najmä na to, aby stránky
začali čo najskôr zarábať. Tento cieľ už začali úspešne plniť a tak
prichádza čas ich vylepšovať.
Ako prvé som aj na Váš podnet doplnil
popisy obrázkov.
Ďakujem, Peter
Peter   |17-02-2010 10:25:26
Nie je zac. Ved aj slepi ludia piju vodu, tak preco im nenapisat, co je na
obrazkoch
Dusan  - P.S.   |16-02-2010 23:27:58
P.S.: Dufam, ze ten moj prispevok nevyznel zle, ale asi ma do raze dostava slovo
"Etarget". Ale o tom, ako sa nase reklamy za ktore platime zobrazuju pri
vyhladavani porna, napisem samostatny blogovy prispevok...
Dusan  - hmm...   |16-02-2010 23:22:25
No neviem..ja by som urcite mal par vyhrad. A to nehovorim hned o gramatickej
chybe či skôr preklepe v titulku stranky ("kriľtáľovo
čistá".
Urcite stranka zaujme obsahom. No otazne je, ci zaujme natolko
aby sa clovek vobec dopatral k tomu co predava.
Poviete si, ze ak zaujme, je to
dobry krok k uspesnemu obchodu. Ano, je. Ale uprimne, mne hodne dlho trvalo, kym
som nasiel produkt. A to som ho ucelovo hladal. Keby som natrafil na stranku
nahodou alebo cez vyhaldavac, tak mam pocit ze je stranka informacna (proste o
vode) alebo predava nejaku mineralku...a to by som ju rychlo opustil. Ak vsak
zaujme okoloiduceho natolko aby si precital prve 3 "clanky" tak sa
dopracuje k produktu.

Co by som osobne (subjektivne!) zmenil:
- hlavne menu
hore (jednoducho v tom prazdnom mieste chyba...stranku som refresol v domnenke
ze mi ju nenacitalo celu)
- citaty o vode by som dal nech sa zobrazuju
"randomly" v jednom okienku (myslim ze to riesi modul "news" po
kazdom refresi iny
- pravy stlpec si tiez pyta (nie nutne!) nejaky
obsah..referencie, povedali o nas /nasom systeme, a pod.
- kozmetika: pri
fotografiach v texte by som pouzil atribut "margin: 0px 10px 0px 0px"
aby "obtekajuci" text nebol nalepeny na fotke (nevyzera to
dobre)

Samozrejme ako pisem vyssie, vsetko subjektivne...necitim sa byt
odbornikom v oblasti na web, len som dal na "papier" moje pocity. Inak
stranka fajn, fici, je cista, a urcite zaujme cloveka so zaujmom o zdravu
zivotospravu. Drzim palce!!!
Monika  - RE: hmmm...   |17-02-2010 09:06:36
Su urcite dovody (preco je to tak ako je), ktore verejne nebudeme pisat, su
jadrom RIM balika. Iste prvky nie su nahodou, vsetko ma svoje "preto".
Ale dakujeme za nazor!
Peter Depeš   |17-02-2010 09:31:13
Dobrý deň Dušan,
ďakujem za upozornenie na preklep
Doteraz som si to
nevšimol, ale už je to opravené.
Čo sa týka umiestnenia menu, ako aj Monika
píše, všetko má svoje dôvody. A môžete mi veriť, že to funguje

Peter
Dusan   |17-02-2010 22:41:44
Ja tomu v podstate rozumiem. Osobne, na jednej z mojich stranok som volil tiez
menu dole (www.fct.sk). Islo mi o to, aby ludia boli nuteni si pozriet cely
obsah (tak ako tu, vsakze?). Avsak to, ze je to cesta neznamena, ze je
pouzitelna vzdy a vsade, pravda? To, ze si Funradio dovoli simulovat
"hacknutie" a ze to bol dobry tah este neznamena, ze to zaposobi na
kazdej stranke
Tak ci onak, nikomu cestu neberiem a ako som
pisal...subjektivne.. Tak ci tak, drzim palce, som rad ze sa mam s kym pobavit o
takychto veciach..cize som rad za tuto stranku a blogove prispevky v nej. Vdaka,
len tak dalej.
Miloš  - validita kódu   |16-02-2010 23:02:21
Celkom fajn článok, aj web (http://www.britavoda.sk/).

Odporúčal by som
však ešte povenovať sa trochu validite kódu - toto veľa stránok (aj inak
úplne super) dosť zanedbáva.
http://validator.w3.org/check?uri=http
://www.britavoda.sk/&charset=(detect+automatically
)&doctype=Inline&group=0

Nám sa osvedčilo mať 100 % valídny kód - a to
nielen na hlavnej stránke, ale aj na všetkých
podstránkach.
http://validator.w3.org/check?uri=h
ttp://www.conecom.sk/&charset=(detect+automaticall
y)&doctype=Inline&group=0

Niekedy sa zabúda, že aj valídny kód je dosť
podstatná súčasť SEO. Stojí to za to a pomôže to stránke byť viac
efektívnou...
Jozef  - Validny kod   |17-02-2010 09:19:44
Validny kod ti ziadne SEO nevylepsi a uz vobec nezabezpeci, ze stranka je viac
efektivna!!! Vacsiu hlupost som nepocul uz dost dlho.
Miloš  - Re. Validny kod   |17-02-2010 09:31:17
No, podla tejto odpovede to vyzera, ze by to bolo asi na dlhsiu debatu
:-)
Skusim aspon strucne:

1. Validny kod JE podstatnou sucastou SEO.
"Niektori" tvorcovia stranok si vsak SEO dost zjednodusuju, pricom na
SEO ma vplyv tak vela faktorov, ze len ich vymenovanie by bolo na par stran...
Clovek, ktory sa tym profesionalne nezaobera, vsak moze niektore metody SEO
povazovat za nepodstatne - v skutocnosti je vsak dolezite vsetko.

2. Validny
kod sa povazuje uplne za zaklad, dalsie "upravky" by mali nasledovat az
potom (najskor musim perfektne zvladnut gramatiku, az potom sa ucim pisat slohy,
... - teda
profesionalny web by mal stat na pevnom zaklade, to je bez chyb vo
validite
kodu). V ziadnom pripade nevadi NEvalidny kod na amaterskych
a
sukromnych strankach, ked ale ide "do sveta" web s NEvalidnym kodom,
to ako keby som napisal obchodnu ponuku s gramatickymi chybami (pricom obsah aj
uprava moze byt fajn)...
hela  - a co s chybou 404?   |17-02-2010 14:26:54
je to sice trochu off-topic, ale bavite sa o validite kodu... prave pracujem na
svojej webstranke a stale niekde najdem error 404 - udajne sa jej treba nejako
zbavit, ale neviem najst osvedcene riesenie na opravu... vie niekto?
Peter Depeš   |17-02-2010 09:25:13
Dobrý deň Miloš,
ďakujem za uznanie aj dobrú pripomienku k validite.
Chyby
som sa snažil odstrániť, podarilo sa mi to až na posledné 3, na ktoré
teraz neviem v rýchlosti prísť (vyzerá, že to bude problém použitej
šablóny).
Peter
Miloš  - Re.   |17-02-2010 09:38:47
Peter,

som rád, že ste sa pustili aj do validity kódu - ja sa na toto dosť
zameriavam, aj keď určite nie som programátor :-) Asi preto, že to
väčšina tvorcov webu buď zanedbáva, alebo ignoruje... :-(

Na internete nie
je veľa úplne valídnych stránok (resp. podstatne viac je tých s chybami v
kóde).

Je to síce len jedna z mnohých súčastí SEO, každá kvapka však
pomôže stránke byť "lepšou" ;-)

Vaša stránka sa mi naozaj celkom
páči a po úprave kódu ešte viac :-)

Želám veľa
úspechov.

Miloš
www.conecom.sk
Pridať komentár
Meno:
Email:
 
Názov:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch::(:shock:
:X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s:!::?::idea::arrow:
 
Please input the anti-spam code that you can read in the image.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 


Zaregistrujte sa a získajte ZDARMA


Rýchlokurz
Ako nevyhodiť von oknom 95% z Vašich online príjmov

(23-dnový kurz e-mailom - pomoc pre Vašu úspešnú webstránku)


Po registrácii pre odber rýchlokurzu OKAMŽITE ZÍSKATE aj
eBook: Zákony úspechu v online podnikaní.

Meno       
Priezvisko
E-mail      

Vaše údaje podliehajú zákonu o ochrane osobných údajov. Nikdy nebudú vydané tretej strane a slúžia len na zasielanie IMS správ. Odber správ môžete v budúcnosti kedykoľvek odhlásiť.