InternetMarketing-Strategie.sk

Akadémia online podnikateľa - naučte sa zarábať pomocou internetu!................................................................................................... BLOG - Online Podnikanie


ČOSKORO SPUSTÍME NOVÝ WEB! PRE VIAC INFO KLIKNITE TU !

Offline propagácia online biznisu a efektívna webstránka pre offline podnikanie

Keď som sa chystala na jedno stretnutie, kde malo byť cca 15 ľudí, telefonicky som sa rozprávala s jednou podnikateľkou, ktorá tiež mala prísť na spomínané stretnutie. Chválila som jej produkty, ktoré som videla na jej webstránke, a povedala som jej, že nech na to stretnutie donesie zopár z nich, určite by som ich chcela ochutnať a možno aj kúpiť. "Dobre, donesiem", povedala.


"Ale doneste veľa, lebo tam bude približne 15 žien a každá si stráži svoju postavu. Určite si kúpia aj ony!" - dohovárala som Ivici, majiteľke Dobrota.sk
Flapjacky (tycinka z ovsenych vlociek z UK) som predtým nepoznala, ale keď som sa pozrela na jej webstránku, zlákali ma rôzne chute a vedela som, že to je fakt dobrota :-). Išla som na stretnutie s tým, že ja si určite kúpim tie chutné müsli tyčinky (ako som ich v duchu volala).

A viete čo sa stalo? Ivica doniesla niekoľko flapjackov, ktoré nakrájala a zjedli sme ich v rámci ochutnávky hneď na tom stretnutí. A keď sme sa lúčili,  domov som si mohla zobrať len pár kusov, ostatné dievčatá, ktoré boli na stretnutí by si nemohli kúpiť skvelé tyčinky ani keby chceli. Ivica ich totiž nedoniesla v dostatočnom množstve!!!

Ľutovala som, že nedala na mňa, ževraj nechcela robiť biznis na stretnutí... Hm, ja ale mám iný názor.
Ako by som to spravila ja?
Povedala by som: "Monika mi povedala, aby som doniesla dostatok flapjackov, lebo asi väčšina z vás má doma deti, ktoré tieto tyčinky milujú, no a možno chutili aj vám. Sú zdravé a oproti tyčinkám v našich obchodoch....bla bla..." .a určite by som tam na mieste spomenula ďalšie výhody.
Veď organizátorka stretnutia mi sama povedala, aby som doniesla svoje výrobky! Tak by som to využila! No nie? :-)

Mimochodom, s majiteľkou webu Dobrota.sk sme sa bavili aj o tom, že svoju offline firmu by vedela viac roztočiť, keby upravila a doladila svoju webstránku.
Čo myslíte, aké dôležité prvky chýbajú na jej firemnom webe www.dobrota.sk? Keď sa vám chce, napíšte svoj názor pod článok ako komentár.


Týmto príbehom som vám chcela ukázať, že aj keď máte svoje online podnikanie, NIKDY nezabúdajte aj na oflline propagáciu.
Využite každú príležitosť, nevtieravo, ale sebavedome propagovať svoj produkt! Veď ho predsa máte kvalitný a pomôže vašim potencionálnym klientom, no nie? Inak by ste ho predsa nepredávali, žeáno!

Ak som na 100% presvedčená o kvalite mojich produktov (resp. služieb), potom sa neutiahnem do úzadia v prípade, ak môžem propagovať svoj biznis.

Offline propagovanie svojho online podnikania je samozrejme najjednoduchšie využiť platenú reklamu. Lenže ona je fakt drahá....
O jednom zo spôsobov ako využiť offline propagáciu ZADARMO som písala v článku: Jazykový zákon, guerilla marketing a presvedčenie, že nie všetko je v kríze... (v novom okne).

Samozrejme je tu veľa ďalších možností ako BEZPLATNE propagovať mimo internetu váš biznis.
Napríklad:

  • ak posielate poštou objednaný tovar, pridala by som leták na ďalší produkt,
  • ako darček by som dávala jeden z mojich produktov, alebo ak je drahý, potom zľavovú poukážku,
  • vlastný produkt ako tombola na zábavách,
  • vlastný produkt alebo poukážka do súťaží v novinách pre krížovkárov, a pod.


Vy by ste volili aký spôsob?