Internet-Marketing-Strategie.sk

Univerzita online podnikateľa - naučte sa zarábať pomocou internetu!

Ako si založiť firemný facebook účet

Nie sme všetci dokonalí! Vlastne asi nikto nie je dokonalý :-) Ja si to tiež priznávam...
Napriek tomu, že internetový svet je mojim druhým domovom, existujú aplikácie, ktoré ma neoslovili. Lenže občas vás trh donúti robiť aj také veci, ktoré sú vám vzdialené. Takto som dopadla aj ja s firemným účtom na facebook-u.


Samotnému facebook účtu som dlho odolávala. Nie som ten typ, ktorý silou mocou musí vyskúšať každú novinku. A tak som si súkromný facebook účet vytvorila až keď bol "nátlak" priateľov príliš silný :-)  Dodnes si chránim súkromie a pridávam priateľov, len ktorých poznám a sú mi naozaj blízki.

Lenže ako čas plynul, aplikácia facebook nabrala obrovské rozmery a stále viac bolo počuť o tom, aký úžasný podporný systém znamená pre online biznis.
Preto som sa (konečne) rozhodla vytvoriť si firemný účet na Facebooku. Rozhodnutie sa zrodilo, ale výsledok žiadny. Naozaj som sa snažila, no nepodarilo sa mi to na prvý krát a tak som to nechala tak.
Lenže trh stále viac tlačil a nadišiel deň, kedy som si povedala: dovtedy sa nevzdám, pokiaľ to nespravím! Veď keď to iní dokázali, potom to dokážem aj ja!

Sadli sme si k tomu s asistentkou a konečne sa nám to podarilo :-)
Výsledkom je, že dnes je už aktívny aj facebook účet aj pre Online podnikanie. Ak sa vám zapáči, môžete kliknúť na tlačítko "Páči sa mi" na webstránke cez Fan Box (na konci webu).


A prečo vám o tom píšem?
Z troch dôvodov:

  • Po prvé:
    Firemný facebook účet je geniálnym prostriedkom na získanie väčšej návštevnosti pre váš web!

Často sa mi stáva, že pri vyhľadávaní Google vyhodí na dané kľúčové slovo najskôr facebook stránku ako samotnú firemnú webstránku. Preto sa oplatí každý blog príspevok, článok alebo novinku z webu pridať aj na facebook. 
Ak si aplikáciu vložíte aj na webstránku, môžete svojich čitateľov podchytiť. Čitateľ príde na váš web a aj keď sa nezaregistruje na odber správ, má ďalšiu možnosť vás sledovať: cez facebook účet.
Klikne na "Páči sa mi" a odvtedy sa všetky vaše správy pridané na firemný facebook účet zobrazia na nástenke aj u tohto fanúšika.

  • Po druhé:
    Ak ste aj vy doteraz bojovali s facebook (firemným) účtom, ponúkam vám riešenie, ktoré som našla ja (možno je aj iné, možno toot je jediné, neviem).

Problém pri vytváraní firemného účtu som mala v tom, že som ho chcela vytvoriť nezávisle od môjho súkromného facebook účtu. Proste systém to vyhadzoval vždy ako chybu a preto som si myslela, že chyba nie je na mojej strane. Keď som už stratila trpezlivosť, nechala som vytvoriť firemný účet popri súkromnom, a tak to šlo.
Nevýhoda je v tom, že nikto iný vám nemôže pridávať na tento firemný účet obsah (v mene zakladateľa účtu), len majiteľ, alebo ak dáte asistentke (alebo inej tretej osobe) svoje prístupové údaje...

Výhoda tohto firemného účtu je v tom, že v nastaveniach nájdete priamo kód pre uloženie Fan Boxu na svoj web (to je to okno na stránke Jakubeczova.sk) a tento Fan Box si môžete nastaviť či má zobrazovať správy alebo len ľudí, ktorí klikli na "Páči sa mi". (inak sa to zobrazuje na UOP a inak na Jakubeczova.sk)
Ďalšou výhodou je, že v nastaveniach máte možnosť poslať info o svojom účte všetkým vašim priateľom zo súkromného účtu!
A keďže som túto aplikáciu objavila len nedávno, budem rada, ak skúsenejší užívatelia napíšu viac možností využitia Facebook účtu. Prosím píšte cez komentár, aby z toho mali osoh aj ostatní čitatelia. Vďaka.

  • Po tretie:
    Chcela som vám dokázať, že ani ja neovládam všetko.

Učím sa za pochodu a priznávam svoje nedostatky.
Uverte tomu, že aj vy môžete excelovať na internete, aj keď neovládate (hneď na začiatku) všetko, čo by ste podľa vás ovládať mali. Ja som sa tiež musela naučiť, že aj dobré je dostatočne dobré, a keď niečo nebude na 120% spravené, tak sa svet nezrúti :-)

Tí, ktorí majú averziu voči plateným informáciám, prosím neklikajte na nasledovný link:
Na jeseň 2010 sa roztrlo vrece so seminármi a konferenciami
(Info až o troch úžasných akciách!)

 

 

Máte skúsenosti s Facebook? Podeľte sa s nami o ne!


 

Zaregistrujte sa a získajte ZDARMA


Rýchlokurz
Ako nevyhodiť von oknom 95% z Vašich online príjmov

(23-dnový kurz e-mailom - pomoc pre Vašu úspešnú webstránku)


Po registrácii pre odber rýchlokurzu OKAMŽITE ZÍSKATE aj
eBook: Zákony úspechu v online podnikaní.

* Meno:
* Priezvisko:
* Email: